Меню

Як замовити

ЯК ЗАМОВИТИ


✅ 1. Оберіть товар на сайті, заповніть форму з даними для доставки: ПІБ, телефон, відділення НП або адресу доставки, оберіть форму оплати: 100% передоплата на банківські реквізити, оплата онлайн на сайті з додатковою знижкою 5%, через сервіс MonoCheckout  або накладений платіж. 

✅ 2. Менеджер з доставки відвозить річ на Нову Пошту і замовлення відправляється до Вас за адресою, яку Ви вказали.

 Ви можете повернути або обміняти річ в строк до 14 днів.

Якщо Ви хочете повернути річ навіть після того, як забрали її з відділення Нової Пошти, ми приймемо її і повернемо гроші або обміняємо на іншу річ, яка Вам сподобається, АЛЕ упаковка і товар повинні бути новими, зберігли свій новий вигляд, надішліть фото де це буде видно.  Оформіть повернення належним чином у менеджера, який оформлював Ваше замовлення. 


Повернути/обміняти простіше, якщо приміряти одяг у примірювальній відділення Нової Пошти. 


Звертаємо Вашу увагу.


 За даними "Нової пошти", на сьогоднішній день примірочні вже є в наступних відділеннях: Київ (205, 254, 260, 273, 274, 281, 299, 6, 10, 50, 53, 79, 85, 105, 154, 184, 1 304, 329, 134); Львів (32, 68); Одеса (8, 34, 123); Харків (138); Чернівці (1, 6, 13, 14, 17); Ірпінь (9); Маріуполь (1, 25); Слов'янськ (2); Вишневе (1, 5, 17); Вінниця (26); Ужгород (6, 12); Тернопіль (10); Кожанка (1); Чернігів (6); Біла Церква (16, 19); Кам'янське (7); Запоріжжя (58); Миколаїв (2); Рівне (32).


У компанії зазначили, що всі примірники обладнані вішалками для одягу, стільцем і дзеркалом на весь зріст. Вони розташовані в клієнтській зоні відділень.

Додаткова знижка - 5% за оплату онлайн